Cum să pierzi o burtă de grăsime


Îți poate crește riscurile de cancer, hipertensiune arterială, accident vascular cerebral, demență, boli de inimă și diabet.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Pentru a deveni mai sănătos și a pierde grăsimea periculoasă cum să pierzi o burtă de grăsime burtă, va trebui să vă schimbați dieta, exercițiile de rutină și stilul de viață pe o perioadă mai lungă de timp.

Cu toate acestea, în cursul unei săptămâni puteți începe să faceți niște schimbări grozave, care promovează sănătatea stilului dvs.

Adăugarea de alimente utile pentru a reduce grăsimea din burtă Păstrați-vă tipurile de grăsime potrivite. Nu adăugați acestea, în plus, la o dietă nesănătoasă sau în plus la surse de grăsime nesănătoase.

  • 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta
  • Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | cocarde-nunta.ro

Acestea ar trebui să înlocuiască acele surse de grăsime nesănătoase precum grăsimile trans sau saturate. Grăsimile monoasaturate se găsesc într-o varietate de alimente, inclusiv ulei de măsline, măsline, nuci, semințe, unt de nucă, avocado și ulei de canola. Ideile de încercat includ: înlocuirea untului sau a unturii cu ulei de măsline, ulei de grapese sau ulei de avocado.

Măsurați o porție de oz grame pentru a vă menține limita de calorii. Adăugați fructe și legume proaspete la fiecare masă. Asigurați-vă că cel puțin jumătate din farfuria dvs. Aceste alimente cu conținut scăzut de calorii au un conținut ridicat de nutrienți și te pot ajuta să slăbești și să reduci grăsimea din burtă.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Când faceți din jumătatea farfuriei dvs. Includeți porții la fiecare masă. Ele sunt o alegere mult mai hrănitoare. Obiecte precum pâinea albă, orez alb, paste simple sau biscuiti ar trebui să fie limitate. Ajutați-vă să vă păstrați corpul să se simtă mai mulțumit și hidratat, consumând cantități adecvate de apă și alte lichide clare în fiecare zi.

De obicei este recomandat să bei cel puțin 8 pahare de apă zilnic. Cu toate acestea, chiar s-au recomandat cantități de până la 13 pahare pe zi. Acesta joacă un rol esențial în reglarea temperaturii corpului și a tensiunii arteriale [13]. X Sursa de încredere Clinica Mayo Site-ul educațional al unuia dintre cele mai importante spitale ale lumii Accesați sursa În plus, hidratarea adecvată vă ajută să vă gestionați pofta de mâncare.

În plus, consumul unui pahar de apă imediat înainte de masă vă poate ajuta să reduceți aportul general și să vă sprijiniți pierderea în greutate.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Eliminarea alimentelor cu probleme pentru a reduce grăsimile din burtă Tăiați zahărul și făina albă rafinată. Studiile au arătat că unul dintre cei mai mari vinovați ai grăsimii viscerale sunt băuturile zaharoase, dulciurile și alimentele obținute din făina albă rafinată. Băuturile îndulcite precum sodă, sucuri de fructe și băuturi sportive pe lângă bomboane, deserturi sau produse de patiserie pot crește grăsimea viscerală.

  • Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni | cocarde-nunta.ro
  • Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână | cocarde-nunta.ro

În plus, alimentele făcute cu făină albă sau carbohidrați extrem de procesate sunt, de asemenea, responsabile de ambalarea pe grăsime. Aveți grijă la biscuiti, pâine albă, paste simple și orez alb. De exemplu, încercați iaurt sau fructe grecești cu conținut scăzut de grăsimi.

Tăiați băuturi alcoolice.

Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână

Multe studii au arătat că consumul crescut de cum să pierzi o burtă de grăsime este legat de cantități crescute de grăsimi viscerale. În plus, multe băuturi alcoolice sunt amestecate cu băuturi zaharoase, îndulcite. Combinația de zahăr și alcool crește împreună riscul de grăsimi viscerale.

În timp ce este imposibil să-ți pierzi toată grăsimea din burtă în 2 săptămâni, poți pierde o parte din ea rapid, pierzând în greutate și grăsime corporală peste tot. Tot ce trebuie să faceți este să mâncați alimente potrivite reducerea caloriilor în processă vă amplificați rutina de exerciții fizice și să faceți câteva schimbări în stilul de viață pentru următoarele 2 săptămâni. Continuați-vă eforturile pentru a pierde și mai multă grăsime din burtă pe o perioadă mai lungă de timp! Mâncarea pentru combaterea grăsimii din burtă Încărcați pe diverse culori de legume. Legumele au o cantitate relativ redusă de calorii și conțin o mulțime de vitamine, antioxidanți și fibre pentru a vă menține sănătos și mulțumit.

În general, femeile nu ar trebui să bea mai mult de 1 pahar de alcool zilnic, iar bărbații ar trebui să-și limiteze alcoolul la 2 pahare zilnic. Pe cum să pierzi o burtă de grăsime alegerea surselor de grăsimi sănătoase pe care să le includă în dieta dvs.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Evitați toate grăsimile trans. Aceste grăsimi sunt produse de om și pot provoca întărirea arterelor, creșterea LDL colesterolul rău și scăderea HDL colesterolul bun.

Evitați toate produsele care conțin uleiuri parțial hidrogenate sau hidrogenate.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Acestea se găsesc în alimente prăjite, alimente procesate și carne procesată [18]. X Sursa de încredere Asociația Americană a Inimii, lider nonprofit, care finanțează cercetarea medicală și educația publică Mergi la sursa Mâncați doar cantități moderate de grăsimi saturate. S-au făcut multe cercetări înainte și înapoi dacă grăsimile saturate sunt sau nu sănătoase.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni

Deoarece grăsimile, în general, sunt mai mari în calorii, încercați să reduceți greutatea și grăsimea corporală, limitați aceste tipuri de grăsimi. Se găsesc în produse de origine animală precum untul, brânza cu grăsime completă, carnea roșie și untura. Creșterea exercițiului și a activității Faceți antrenamente la intervale de zile în această săptămână.

Antrenamentele cu o intensitate mai mare au devenit mai populare.

Cum îți pierzi grăsimea din burtă

Sunt cunoscuți că torc calorii, dar în mod special arde cantități mai mari de grăsime corporală în comparație cu cardio tradițional. Puteți face programe de intervale pe benzi de rulare, biciclete staționare și mașini eliptice. Puteți să vă creați propriul program de intervale de mare intensitate, alternând între explozii scurte de exerciții cu intensitate foarte mare, cu jocuri mai lungi de exerciții cu intensitate mai moderată.

De exemplu, puteți încerca să alternați între sprinturi de 1 minut și 5 minute de jogging. Angajează cel puțin 30 de minute de cardio 5 zile pe săptămână. Pe lângă antrenamentele pe intervale, studiile au arătat că este la fel de important să faci cel puțin 30 de minute de exerciții cardio în fiecare săptămână pentru a ajuta la sfinți patroni pentru pierderea în greutate grăsimii din burtă.

Scopul de a face aceste activități într-un ritm moderat. Acest lucru este de obicei descris ca atunci când este posibil, dar dificil, să mențineți o conversație pe măsură ce efectuați activitatea. Crește-ți nivelul zilnic de activitate. Activitățile de stil de viață sunt o modalitate excelentă de a adăuga mai mult exercițiu zilnic.

A fi mai activ pe parcursul zilei s-a dovedit că are beneficii similare cu de minute de cardio planificat în fiecare săptămână. Alegeți perioadele în care sunteți sedentari, cum ar fi vizionarea televizorului, pauzele la birou sau naveta și introduceți activitatea în mix.

Gândiți-vă la momentele în care puteți muta mai mult sau puteți face mai mulți pași. De exemplu, faceți sit-up-uri, pushup-uri și scânduri în timpul pauzelor comerciale. Întindeți-vă în timp ce sunteți blocat în trafic și mergeți în jurul biroului în timpul pauzei.

E timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid

Puteți, de asemenea, să luați în considerare cumpărarea unui pedometru sau descărcarea unei aplicații de contorizare pe smartphone. Acestea vă vor ajuta să urmăriți cât de activ sunteți în timpul zilei și o modalitate bună de a vedea cât de mult v-ați crescut nivelul de activitate.

Faceți exerciții de antrenament de forță de ori în această săptămână. Haltere crește masa musculară slabă, care poate ajuta la creșterea metabolismului corpului și capacitatea de a arde calorii în repaus. X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa Includeți exerciții de greutate corporală, cum ar fi împingători, scânduri, ghemuțe sau alunecări.

Acestea sunt exerciții de tonifiere grozave, dar îți cresc și ritmul cardiac. Învață să folosești greutăți gratuite sau mașini de greutate. Exercițiile Tricep includ presă deasupra tricepului, depuneri de tricep pe tracțiune de cablu și lovituri de tricep.

  1. Pierderea în greutate rh
  2. Cum arde rutina de grăsime
  3. A ratei de pierdere în greutate
  4. Pierde afirmațiile de grăsime
  5. De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Poate doriți să luați în considerare investiția într-o sesiune cu un antrenor personal dacă nu ați folosit niciodată greutăți. Vă vor putea arăta cum să ridicați greutățile și vă vor oferi un program adecvat de ridicare a greutății.

Care este cel mai bun lucru de băut pentru a pierde grăsimea din burtă?

Apa este cel mai bun lucru de băut dacă încercați să pierdeți grăsime. Nu are calorii.

Bea pahare de apă în fiecare zi. Ce mănânc dimineața pentru a reduce grăsimile din burtă?