Cum să slăbești mâncătorul de binge, Beneficiile regimului igieno-dietetic personalizat:


Dieta vegetariană a câștigat popularitate în ultimii ani.

Recomandari de bloguri

În afară de beneficiile etice și de mediu ale tăierii cărnii din alimentația dvs. Acest articol oferă un ghid pentru începutul dietei vegetariene, inclusiv un plan de masă pentru o săptămână. Ce este o dietă vegetariană?

Dieta vegetariana presupune abținerea de la consumul de carne, pește și păsări de curte. Oamenii adesea adoptă o dietă vegetariană din motive religioase sau personale, precum și din probleme etice, cum ar fi drepturile animalelor.

Am întrebat români ce-au mâncat când s-au îngrășat cel mai tare

Alții decid să devină vegetarieni din motive de mediu, întrucât producția de animale crește emisiile de gaze cu efect de seră, contribuie la schimbările climatice și necesită cantități mari de apă, energie și resurse naturale 2, 3. Există mai multe forme de vegetarianism, fiecare diferind de restricțiile lor. Cele mai comune tipuri includ: Dieta cum să slăbești mâncătorul de binge Elimină carnea, peștele și păsările de curte, dar permite ouăle și produsele lactate. Dieta lacto-vegetariana: Elimină carnea, peștele, păsările de curte și ouăle, dar permite produsele lactate.

Dieta ovo-vegetariana: Elimină carnea, peștele, păsările de curte și produsele lactate, dar permite ouăle. Dieta peștere: Elimină carnea și păsările de curte, dar permite peștele și uneori ouăle și produsele lactate.

cum să slăbești mâncătorul de binge

Dieta vegana: Elimina carnea, peștele, păsările de curte, ouăle și produsele lactate, precum și alte produse derivate de animale, cum ar fi mierea. Dieta flexitară: O dietă în cea mai mare parte vegetariană, care include carne ocazională, pește sau păsări de curte.

Ovidiu Tiță

Alte variații implică includerea sau excluderea ouălor, produselor lactate și a altor produse animale. Beneficii pentru sănătate Dietele vegetariene sunt asociate cu o serie de beneficii pentru sănătate.

Mahmureala alcoolismului

De fapt, studiile arată că vegetarienii tind să aibă o cum să slăbești mâncătorul de binge mai bună a alimentației decât mâncătorii de carne și un aport mai mare de nutrienți importanți, cum ar fi fibra, vitamina C, vitamina E și magneziul 4, 5.

O dietă vegetariană poate oferi și alte câteva îmbunătățiri ale sănătății. Poate îmbunătăți pierderea în greutate Trecerea la o dietă vegetariană poate fi o strategie eficientă dacă căutați să slăbești. De fapt, o revizuire a 12 studii a evidențiat faptul că vegetarienii au avut, în medie, cu 4,5 kilograme 2 kg de pierdere în greutate de peste 18 săptămâni decât non-vegetarieni 6.

cum să slăbești mâncătorul de binge

În mod similar, un studiu de șase luni la 74 de persoane cu diabet zaharat de tip 2 a demonstrat că dietele vegetariene au fost aproape de două ori mai eficiente la reducerea greutății corporale decât la dietele cu conținut scăzut de calorii 7. În plus, un studiu efectuat la aproape Poate reduce riscul de cancer Unele cercetări sugerează că o dietă vegetariană poate fi legată de un risc mai mic de cancer - inclusiv cele ale sânului, colonului, rectului și stomacului 9, 10, Cu toate acestea, cercetările actuale sunt limitate la studii observaționale, care nu pot dovedi o relație cauză-efect.

Dieta vegetariană: Ghid pentru începători și Plan de mâncare

Rețineți că unele studii au descoperit constatări inconsistente 12, Prin urmare, este nevoie de mai multe cercetări pentru a înțelege modul în care vegetarianismul poate afecta riscul de cancer.

Poate stabiliza zahărul din sânge Mai multe studii indică faptul că dietele vegetariene pot ajuta la menținerea nivelului sănătos al glicemiei.

  1. Top arzătoare de grăsime sănătatea bărbaților
  2. Multumesc frumos!

De exemplu, o revizuire a șase studii a legat vegetarianismul la un control îmbunătățit al glicemiei la persoanele cu diabet de tip 2 De asemenea, dietele vegetariene pot preveni diabetul stabilizând nivelul de zahăr din sânge pe termen lung.

Conform unui studiu realizat la 2. Promovează sănătatea inimii Dietele vegetariene reduc mai mulți factori de risc ai bolilor de inimă pentru a vă ajuta să vă mențineți inima sănătoasă și puternică.

Cum să slăbeşti 3 kilograme în doar 45 de minute

Alte cercetări indică faptul că vegetarianismul poate fi asociat cu valori mai scăzute ale tensiunii arteriale. Hipertensiunea arterială este un alt factor cheie de risc pentru bolile de inimă 18, Dezavantaje potențiale O dietă vegetariană bine rotunjită poate fi sănătoasă și hrănitoare.

Cu toate acestea, poate crește, de asemenea, riscul de anumite deficiențe nutriționale.

cum să slăbești mâncătorul de binge

Alte produse animale, cum ar fi lactatele și ouăle conțin, de asemenea, o mulțime de calciu, vitamina D și vitamine B 21, Atunci când tăiați carne sau alte produse animale din dieta dvs. Studiile arată că vegetarienii prezintă un risc mai mare de deficiențe de proteine, calciu, fier, iod și vitamina B12 23, 24, 25, O deficiență nutrițională în acești micronutrienți cheie poate cum să slăbești mâncătorul de binge la simptome precum oboseală, slăbiciune, anemie, pierderi osoase și probleme tiroidiene 27, 28, 29, Multivitaminele și suplimentele sunt o altă opțiune pentru a vă crește rapid aportul și a compensa potențialele deficiențe.

O dietă bine echilibrată - posibil alături de suplimente - poate ajuta la prevenirea deficiențelor. Alimente de mâncat O dietă vegetariană ar trebui să includă un amestec divers de fructe, legume, cereale, grăsimi sănătoase și proteine.

Pentru a moduri de a mânca mai puțin și de a pierde în greutate proteinele furnizate de carne în dieta dvs.

Follow by Email

Dacă urmați o dietă lacto-ovo-vegetariană, ouăle și lactatele pot, de asemenea, să vă stimuleze aportul de proteine. Mâncarea alimentelor întregi, bogate în nutrienți, precum fructe, legume și cereale integrale va furniza o serie de vitamine și minerale importante pentru a completa orice goluri nutriționale din dieta dvs. Câteva alimente sănătoase pentru a mânca pe o dietă vegetariană sunt: Fructe: Mere, banane, fructe de pădure, portocale, pepeni, pere, piersici Legume: Verdele frunze, sparanghelul, broccoli, roșiile, morcovii boabe: Quinoa, orz, hrișcă, orez, ovăz leguminoasele: Lente, fasole, mazăre, năut.

Alimente de evitat Există multe variații ale vegetarianismului, fiecare cu restricții diferite. Vegetarianismul Lacto-ovo, cel mai frecvent tip de dietă vegetariană, implică eliminarea tuturor cărnii, păsărilor cum să slăbești mâncătorul de binge curte și a peștilor. Alte tipuri de vegetarieni pot evita, de asemenea, alimente precum ouă și lactate. O dietă vegană este cea mai restrictivă formă a vegetarianismului, deoarece acesta conține carne, păsări de cum să slăbești mâncătorul de binge, pește, ouă, lactate și orice alte produse animale.

În funcție de nevoile și preferințele dvs.

Ce este o dietă vegetariană?

Ingrediente pe bază de carne: Gelatină, untură, carmin, izinglass, acid oleic și suet Ouă: Această restricție se aplică vegansilor și lacto-vegetarienilor. Lactate: Această restricție privind laptele, iaurtul și brânza se aplică veganilor și ovo-vegetarienilor.

Alte produse animale: Veganii pot alege să evite mierea, ceara de albine și polenul. Anumite variații ale vegetarianismului pot restricționa, de asemenea, ouăle, lactatele și alte produse animale. Plan de masă pentru probe Pentru a vă ajuta să începeți, iată un plan de probă de o săptămână pentru o dietă lacto-ovo-vegetariană.

CABINET DE NUTRIȚIE ȘI DIETETICĂ

Acest plan poate fi ajustat și pentru alte stiluri de vegetarianism. Linia de jos Majoritatea vegetarienilor evită carnea, păsările de curte și peștele, deși unii restricționează și ouăle, produsele lactate și alte produse animale. Asigurați-vă că acordați atenție câtorva nutrienți-cheie și rotunjiți-vă dieta cu o varietate de alimente întregi sănătoase.

cum să slăbești mâncătorul de binge

În acest fel, vă veți bucura de beneficiile vegetarianismului, reducând în același timp efectele secundare.