Cum să slăbești în timp ce pmsing, Dieta ajustată ciclului menstrual care te ajută să slăbești


All rights reserved doc.

Deși sportul în timpul menstruației poate fi ultimul lucru pe care a-i vrea să-l faci, sunt nenumărate motive pentru care este o idee bună.

Autor: Dr. Mananca aceste alimente cand esti la menstruatie si te vei simti mai bine Cercetarile arata ca aceste alimente, pe langa faptul ca trebuie iti mentii corpul hidratat in perioada "delicata" a lunii, te pot ajuta sa reduci simptomele neplacute ale menstruatiei, cum ar fi: balonarea, retentia de apa, slaba putere de concentrare si iritabilitatea.

Cercetarile arata ca acest mineral care are grija de oasele tale poate sa reduca crampele menstruale si poate, totodata, sa reduca balonarea si retentia de apa.

pierderea în greutate apare

Totodata, calciul te poate ajuta si in privinta starii tale de spirit si iti creste puterea de concentrare. Unde gasesti calciul?

om care se luptă să slăbească

In produsele lactate precum laptele, iaurtul si branza, precum si in unele produse de origine vegetala, cum ar fi migdalele, varza chinezeasca bok choybroccoli si alte frunzoase. Pune accentul pe fibre Ultimul lucru pe care ti l-ai putea dori in timpul menstruatiei este sa te simti si mai balonata.

Fibrele, care iti ajuta tractul digestiv sa functioneze "ca uns", te pot ajuta.

In ce consta secretul curei de slabire cu fibre? Doua intrebari firesti pe care si le pun toti cei care au probleme cu greutatea si sunt in cautarea dietei perfecte.

Mananca multe surse de fibre pe perioada menstruatiei, pentru a-ti asigura un tranzit intestinal regulat. Acestea se gasesc in: migdale, mere, anghinare, fasole, mure, seminte de chia, fructele kaki, cartofii dulci, cerealele integrale.

Include surse de fier Menstruatiile abundente pot contribui la anemia provocata de deficienta de fier la femei, anemie care poate provoca " ceata mentala ", oboseala si schimbarile de dispozitie.

povești despre pierderea în greutate de la adderall

Chiar daca nu ai o menstruatie abundenta, e bine sa mananci alimente bogate in fier in perioada aceasta delicata a lunii. Fierul se gaseste in: fasole, carnea de vita, ciocolata neagra, carnea de miel, frunzoase diverse salate sau legume cu frunze de un verde inchisnuci, seminte de floarea-soarelui, tofu.

boluri de buddha pentru a pierde în greutate

Alege surse de magneziu Specialistii explica de ce femeile au pofta cum să slăbești în timp ce pmsing de ciocolata in timpul cum să slăbești în timp ce pmsing, iar motivul este simplu: datorita continutului de magneziu al ciocolatei.

Cercetarile arata ca magneziul ajuta la calmarea simptomelor sindromului premenstrual, cum ar fi durerile de cap si crampele.

a slim down burtica

Gasesti magneziu in: avocado, banane, fasole, ciocolata neagra, peste, frunzoase legume cu frunze de un verde inchisnuci, seminte, iaurt. Fa-ti "plinul" de acizi grasi Omega-3 si de vitamina B12 Disconfortul pe care il simti o data cu crampele menstruale poate fi redus semnificativ cu o combinatie de acizi grasi Omega-3 si vitamina B Unde le gasesti: in oua, seminte de in, nuci, fructe de mare, seminte, iaurt.

Efecte secundare ale arzătorului de grăsimi cyt 3

Totodata, vitamina D joaca un rol important in nivelul energiei tale, stimularea starii de spirit si in lupta impotriva insomniei, toate acestea fiind probleme cu care te confrunti atunci cand esti la menstruatie.

Unde gasesti vitamina D: in uleiurile de peste, in lapte fortificat, in galbenusuri.

Cum să slăbești in timpul somnului ? Incredibil !

Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.