Pierderea de grăsime de vită alimentată cu iarbă, 8 alimente grase care vă pot ajuta să scăpați


Acidul linoleic conjugat sau CLA este numele dat grupului de substanțe chimice găsite în acidul gras numit acid linoleic.

Carne de vită Jerky Nutriție Fapte

Câteva dintre sursele majore de CLA din dietă includ produse lactate cu grăsimi complete, carne de vită pierderea de grăsime de vită alimentată cu iarbă unt alimentat cu iarbă. Organismul are nevoie de toate cele trei tipuri de grăsimi pentru o sănătate optimă, deoarece toate au diferite funcții, de la sarcină la digestie până la funcția creierului. Nu numai că este adevărat că consumul de grăsime nu te face să te îngrași, dar anumite tipuri de grăsimi sănătoase sunt de fapt unele dintre cele mai bune alimente care ard grăsimi disponibile.

Dar calitatea este foarte importantă pentru grăsimi, în special pentru tipurile care provin din produsele de origine animală. Ce face CLA cu corpul tău? CLA este cunoscut pentru combaterea cancerului, blocarea creșterii în greutate și contribuirea la formarea mușchilor și se găsește aproape exclusiv în carnea de vită și unt de înaltă calitatesănătos, hrănit cu iarbă vaci sau alte animale.

  1. Serrapeptază pentru pierderea în greutate
  2. BENEFICII, SUPLIMENTE ALIMENTARE, SUPLIMENTE CLA (ACID LINOLEIC CONJUGAT) - - FITNESS -
  3. Cea mai bună săptămână de pierdere în greutate
  4. Brânzeturi cu conținut ridicat de grăsimi Pin acum și salvați pentru mai târziu!

Ce este CLA acid linoleic conjugat? Acidul linoleic conjugat sau CLA este un tip de grăsimi polinesaturate, în special un acid gras omega Este o formă de acid linoleic, care este cel mai frecvent acid gras omega-6 găsit în alimente. Există de fapt 28 de forme diferite de CLA, inclusiv 16 izomeri CLA care au fost identificați, dar două par a fi cele mai importante.

6 beneficii de nutriție a cărnii de vită pe bază de iarbă care vă pot surprinde

Conform cercetărilor, beneficiile conjugate ale acidului linoleic pot include: ajutând la pierderea în greutate îmbunătățirea musculaturii și a forței efecte anticancerigene creștere și sprijin pentru dezvoltare ateroscleroza inversă întărirea arterelor reducerea alergiilor alimentare și a sensibilităților contribuind la normalizarea nivelului de zahăr din sânge Nu există o doză zilnică recomandată de CLA, dar studiile arată că aportul zilnic mediu este de aproximativ miligrame pentru femei și bărbați non-vegetarieni.

Deoarece CLA se găsește în produsele de origine animală, veganii și vegetarienii au, de obicei, niveluri mai mici.

  • Hrănirea bovinelor - Cattle feeding - cocarde-nunta.ro
  • Toxinele sunt produse în interiorul corpului, precum și preluate din exteriorul corpului, derivate din ceea ce mâncăm și bem, inspirăm sau absorbim prin pielea noastră.

CLA se găsește în produsele lactate, carnea animalelor rumegătoare, precum și în uleiurile vegetale hidrogenate industrial și în alte produse sintetice. Se crede că anumiți microbi care trăiesc în tractul gastrointestinal al animalelor rumegătoare, inclusiv vaci, ovine și caprine, transformă acidul linoleic în diferite forme de CLA printr-un proces de biohidrogenare. Acest proces schimbă poziția și configurația dublei legături de grăsime, rezultând o legătură unică între una sau ambele două legături duble.

cum să pierzi grăsimea laterală a coastei cum să slăbești cel mai bun mod

Toate tipurile de grăsimi lipide - fie din produse de origine animală, ouă, lactate, uleiuri, nuci, semințe sau nuci de cocos - sunt formate din acizi grași.

Unele grăsimi sunt considerate esențiale, deoarece organismul nu le poate produce singur, în timp ce altele sunt neesențiale, deoarece organismul le poate sintetiza din alți nutrienți.

Grăsimile esențiale pe care trebuie să le obținem din alimentația noastră includ acizi grași omega-3 polinesaturați care se găsesc în pește, fructe de mare, ouă și unele nuci sau semințe și grăsimi polinesaturate omega-6 se găsesc mai ales în uleiuri vegetale, nuci și semințe. Omega-3s sunt cunoscute ca fiind anti-inflamatorii, în timp ce omega-6s se spune că sunt inflamatorii.

Cum să reveniți rapid la cetoză

Adevărul este că avem nevoie de ambele tipuri de grăsimi esențiale pentru a ne echilibra funcțiile imunitare, hormonale, digestive și ale sistemului nervos, motiv pentru care există atât de multe riscuri de dietă cu conținut scăzut de grăsimi atunci când cineva omite să mănânce suficiente grăsimi sănătoase.

Uleiurile Omega-6 sunt consumate în mod excesiv de către cei care mănâncă o dietă occidentală standard și, prin urmare, sunt periculoase, mai ales pentru că se găsesc în uleiuri vegetale utilizate pentru a prepara mâncăruri procesate.

Din păcate, inflamația este la baza celor mai multe boli cronice - inclusiv cancerul, bolile de inimă, diabetul, depresia, tulburările autoimune și demența. Ambele tipuri de grăsimi esențiale nu trebuie doar să fie obținute din alimentele pe care le consumăm, dar este, de asemenea, foarte important să le consumăm în cantități corecte. Acidul linoleic conjugat este un tip de grăsime omega-6 din care ne pierderea de grăsime de vită alimentată cu iarbă permite să mâncăm mai mult, deoarece tinde să acționeze ca un aliment omega-3 din organism, ajutând la reducerea inflamației și la promovarea altor aspecte ale sănătății.

bulevardul de pierdere în greutate Shulman Vreau să slăbesc cu disperare

De asemenea, ajută la oprirea foamei prin controlul hormonului nostru de foame numit ghrelin și vă poate îmbunătăți capacitatea de a absorbi nutrienții.

Înrudite: Cum să echilibrezi acizii grași Omega 3 6 9 Beneficii pentru sănătate 1. Ajută la pierderea în greutate și la arderea grăsimilor S-ar putea să vă fie greu de crezut, dar se dovedește că untul poate fi un aliment care arde grăsimi!

spunându-i unei fete să slăbească slăbirea sanctuarului căminului Damansara

S-a dovedit că CLA ajută la pierderea de grăsime la multe studii la animale și unele persoane, motiv pentru care, în forma concentrată, este unul dintre cele mai populare suplimente pentru pierderea în greutate din lume. O serie de studii au găsit dovezi că CLA nu numai că reduce greutatea corporală și masa de grăsime corporală, dar poate ajuta și la creșterea masei slabe la diferite specii.

CLA (acid linoleic conjugat) stimulează pierderea de grăsime și sistemul imunitar

Cum te ajută CLA să slăbești? Conform unui raport din publicat înThe Journal of Nutritional Biochemistry, se crede că CLA reduce adipozitatea grăsimea datorită impactului său asupra 1 metabolismului energetic, 2 adipogenezei, 3 inflamației, 4 metabolismului lipidelor și 5 apoptozei.

ador pierderea in greutate lucy pictograma de grăsime pierdere

În anumite studii efectuate pe animale, CLA în mod specific tipurile 10 și 12 a fost, de asemenea, determinat să crească cheltuieli energetice, o oxidare crescută a grăsimilor și rumenirea țesutului adipos alb subcutanat aka grăsime albă.

Suplimentarea cu un amestec CLA concentrații egale de izomeri 10,12 și 9,11 sau izomerul 10,12 singur scade masa de grăsime corporală, conform rezultatelor obținute din numeroase studii la animale. Dintre cele două izomeri majori, 10,12 par a fi responsabili în mod special pentru efectele anti-obezitate ale CLA.

În studiile umane, rezultatele pentru CLA privind pierderea în greutate au fost oarecum amestecate, deși încă promițătoare. Un studiu a descoperit că suplimentarea unui amestec de CLA la persoanele supraponderale și obeze trei până la patru slabire usoara intr-o luna pe zi timp de 24 de săptămâni a scăzut masa de grăsime corporală și a crescut masa corporală slabă.

Utilizarea de grăsime de iepure

Alte studii au arătat rezultate similare și că, de asemenea, CLA nu are efecte adverse asupra lipidelor globale, a nivelelor de inflamație și a răspunsului la insulină la adulți sănătoși, supraponderali și obezi.

Se crede că unii oameni au rezultate mai bune decât alții din cauza unor factori, printre care: combinația de izomeri CLA față de izomerii individuali, doza de CLA și durata tratamentului, sexul, greutatea, vârsta și starea metabolică a subiecților. Pierderea de grăsime de vită alimentată cu iarbă dintre posibilele mecanisme potențiale prin care CLA reduce masa de grăsime corporală poate fi aceea că scade aportul de energie sau crește cheltuielile cu energia.

Un studiu a demonstrat că șoarecii suplimentați cu un amestec CLA timp de patru săptămâni și-au redus aportul alimentar și au înregistrat îmbunătățiri ale funcției hepatice, deși studiile nu au arătat acest efect încă la om.

Cum să evitați alimentele inflamatorii, toxice comune și excitotoxine

CLA reduce grăsimea din burtă? Nu există niciun singur tip de aliment sau supliment care să vizeze în mod special grăsimea din burtă sau grăsimea localizată în altă parte a corpului. Acestea fiind spuse, deoarece CLA poate ajuta la pierderea în greutate în general și la echilibrul de zahăr din sânge, este posibil să puteți pierde grăsimi din burtă dacă consumați mai mult CLA. Reglează zahărul din sânge și ajută la îmbunătățirea funcției insulinei Există dovezi puternice că există o asociere inversă între aportul de CLA în dieta cuiva și riscul acestora de a dezvolta diabet.

7 Minute Workout: antrenamentul dvs. zilnic pentru arderea rapidă a grăsimilor

Ipoteza este că CLA poate fi implicat în reglarea insulinei. Știm, de asemenea, că cele mai bune surse alimentare de CLA, inclusiv grăsimile sănătoase precum untul sau carnea hrănită cu iarbă, pot stabiliza zahărul din sânge și pot ajuta pe cineva să se lipească de o dietă cu conținut scăzut de zahăr, cu un conținut scăzut de glucide, care este benefic pentru controlul diabetului.