Puls optim pentru arderea grăsimilor. sfaturi Avertismente


Pulsul optim pentru arderea grăsimilor În sarcina dificilă de a forma o figură subțire joacă un rol rata cheie de inima, sau puls, dar cei mai mulți oameni știu puține lucruri despre ea.

puls optim pentru arderea grăsimilor

Toate în toate, atunci trebuie să învețe cum să se mențină în timpul antrenamentelor de ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor, iar rezultatele nu au fost mult timp în vin: greutatea în plus încet, dar sigur începe să plece. Foto: puls pentru arderea grasimilor Impuls pentru arderea grasimilor La ritmul cardiac diferite apar în organism sunt complet diferite procese: trenuri inima, crește rezistența și de a construi tesut muscular, dar pentru a pierde in greutate trebuie sa arda rezervele de grasime.

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Prin urmare, este necesar să se conta pulsul, astfel volumul pierderii de grăsime grăsimea în timpul antrenamentului de fapt, arde — aceasta se numește așteptarea pentru ZSZH,sau zona de ardere a grăsimilor. Cea mai corectă metodă de calculare a impulsului astăzi este folosirea formulei Carvonen.

Metoda a fost dezvoltată în secolul XX de faimosul medic finlandez, fiziolog Martti Karvonen, care a cum să scapi de kilograme implicat îndeaproape în studiul activității inimii și vaselor în timpul sportului și al altor activități fizice. Pentru a utiliza această metodă, trebuie să știți pulsul în repaus: ar trebui măsurat strict 60 de secunde și este mai bine să o faceți dimineața, de îndată ce vă treziți, dar încă nu ați început să alergați în jurul apartamentului, mergând să lucrați.

Deci, puteți afla cât de mult vă formați și determinați intensitatea acceptabilă a exercițiului: cu cât ritmul cardiac este mai mic în repaus, cu atât mai bine.

  • Pulsul necesar pentru a slabi - Fitness
  • Cum de a calcula ritmul cardiac optim pentru arderea grasimilor

Trebuie reținut faptul că ritmul cardiac de odihnă depinde de sex: la bărbați este de aproximativ bătăi pe minut, iar pentru femei deasupra — Acest indicator crește de obicei odată cu vârsta. Este general acceptat faptul că cifra medie este de aproximativ 72 batai pe minut; dacă este mai puls optim pentru arderea grăsimilor, este de asemenea bună.

puls optim pentru arderea grăsimilor

Apoi, trebuie să determinați frecvența cardiacă maximă pentru a afla ce limite vă puteți permite să obțineți în timpul antrenamentului. Acest lucru este, de asemenea, simplu: din numărul scădea vârsta.

puls optim pentru arderea grăsimilor

Această formulă pare simplă, dar trebuie să luați în considerare nivelul pregătirii dvs. Este mai recomandabil ca începătorii să înceapă antrenamentele aerobice și apoi să se gândească la pierderea în greutate. Începătorii ar trebui să înceapă cu cea mai mică intensitate.

Cum se calculează optim Puls pentru arderea grasimilor

Nu uitați că calculele de aici sunt încă aproximative, deoarece au fost luate ca bază bazele indicatorilor "convenționali". Odată ce nu mai fii începător și corpul "se implică" în ritmul de antrenament, poți trece la următorul nivel de intensitate.

Cardio for Weightlifters - Fat Loss without Strength Interference

Și pentru a regla rata pulsului în antrenament, trebuie doar să măriți sau să micșorați încărcătura: aceasta poate fi învățată doar cu timpul, astfel încât instruirea ar trebui să fie regulată. În general, metoda lui Carvonen nu este complicată, dar este mai dificil să monitorizăm pulsul în timpul antrenamentului.

Ritm Optim De

Adevărat, pe simulatoarele moderne, "totul este vizibil", dar nu toate sunt folosite ca simulatoare: de exemplu, atunci când faceți jogging pe dispozitive, nu veți arăta. Și aici puteți folosi metoda "colocvială".

puls optim pentru arderea grăsimilor

Intensitatea sarcinii fără calculul exact al ritmului cardiac Indiferent dacă noi credem sau nu puls, modificările de frecvență și ține evidența locației în ZSZH aproximativ pot fi ghidate de sentimentele lor.

Foto: puls pentru arderea grasimilor Deci, fiind în ZSZH la cel mai mic, în timpul sarcinii blând mers rapid pentru pierderea in greutate sau de calm exercițiu, putem vorbi, respira calm și nu chiar sudoare — doar un pic de încălzire.

Dar zona de încărcături moderate este considerată ideală pentru arderea grăsimilor și scăderea în greutate.

puls optim pentru arderea grăsimilor

O mică discuție în timpul încărcării se dovedește, dar nu mai mult; nu puls optim pentru arderea grăsimilor aproape nicio contraindicație; Ar trebui să practici în mod regulat, de cel puțin 3 ori pe săptămână timp de de minute.

Creșterea sarcini, cu transpirații abundente, dificultăți de respirație și incapacitatea de a vorbi potrivit pentru cei care au antrenat rezistenta, și nu doresc să piardă în greutate. Nu arde grăsimi, ci rezervele de glicogen — polizaharidul, pe care organismul are nevoie ca sursă de rezervă de energie.

puls optim pentru arderea grăsimilor

Dacă doriți să deveniți mai fericiți și să vă antrenați inima, se poate folosi și această intensitate, dar în absența contraindicațiilor, consultarea unui specialist este obligatorie.

De asemenea, grăsimile "ard", dar sunt consumate de ori mai puțin. Pentru 30 de minute de astfel de încărcături vă puteți aduce epuizarea completă: pentru pierderea în greutate, aceste activități nu sunt prezentate — sunt potrivite pentru sportivi. Please share to your friends: Related articles.