Slăbește și te răzbune


Vineri, 02 august Ultimul update Joi, 17 septembrieCrononutriție - metodă de reechilibrare alimentară.

slăbește și te răzbune

Poţi slăbi dacă mânânci aceste alimente la anumite ore. Crononutrţia este o metodă diferită de a te alimenta ţinând cont de ceasul biologic al organsimului.

Iată care sunt principiile acestei metode de slăbit, inventate de medicul francez Alain Delbos, şi ce ai de făcut. Ce înseamnă crononutriție? Crononutriția este o metodă de reechilibrare alimentară, un mod de hrănire care ne ajută să slăbim urmând câteva reguli alimentare. Procesul poate fi greu la început deoarece în crononutriție nu este interzisă mâncarea, însă sunt impuse ore stricte la care nu ai voie să consumi anumite alimente.

Crononutriție – Principiul de bază

O modalitate de hrănire care ține cont de orarul biologic! Crononutriția are drept obiectiv eliminarea kilogramelor în exces provocate prin stocarea nutrienților pe care organismul nu i-a descompus.

Cu această dietă vei opri stocarea nutrienților de care organismul nu are nevoie. Momentul în care le consumi determină fie transformarea lor în energie, fie stocarea lor, ceea ce are slăbește și te răzbune urmare îngrăşarea.

Account Options

Crononutriția acordă prioritate micului dejun și mesei de prânz, slăbește și te răzbune ce sunt de multe ori neglijate. De exemplu, se ştie că grăsimile şi glucidele consumate seara vor fi stocate, pe când dacă le mănânci dimineaţa vor fi o sursă de nergie.

Bea apă și vei slăbi 9 kilograme în 3 săptămâni, fără dietă! Iată cum este posibil Acestea se chinuie mereu cu diverse diete stricte, însă nu întotdeauna acestea dau rezultatele așteptate.

De aceea e recomandat să incluzi brânza în meniul de dimineaţă şi nu seara. Dacă vrei să să pierzi în greutate e nevoie să-ţi adaptezi alimentaţia în funcţie de variaţiile metabolice ale organismului tău de-a lungul zilei. Caracteristicile corpului Forma siluetei clepsidră, piramidă, măr, pară este o consecinţă a geneticii pe de-o parte, dar şi a obiceiurilor noastre alimentare şi a activităţii fizice, pe de altă parte.

slăbește și te răzbune

Dieta de crononutriție ţine cont şi de forma corpului fiindcă te ajută să vezi cum funcţionează organismul şi de ce ai tendinţa de a stoca grăsimile mai mult decât alţii. Rezultate exit-poll. Cine a câștigat alegerile prezidențiale din Republica Moldova Crononutriție — regim de patru mese pe zi Specialiştii consideră că organismul nostru secretă  hormoni  insulină şi cortizol la fiecare 4 ore.

SLĂBEȘTE LA BURTĂ cu ACEASTA BĂUTURĂ MINUNE

De aceea, la acest interval de timp corpul cere hrană. Dacă îi dăm alimentele potrivite momentului, atunci el va funcţiona corect.

Crononutriție – dieta care te slăbește după ceas!

Adică vom consuma: grăsimi dimineaţa, proteine la prânz, glucide la gustarea de după-amiază şi o masă uşoară seara. Dar, slăbește și te răzbune grijă ca mesele să fie din 4  în 4 ore, ca să aibă stomacul timp pentru digestie.

Joi, 01 august Ultimul update Miercuri, 16 septembrieOrganismul uman reacţionează diferit la dietele de slăbit. Odată cu înaintarea în vârstă, metabolismul devine mai lenes, schimbările hormonale influențează starea de spiriti, iar sistemul digestiv, din păcate, nu mai funcționează în parametri normali. Dacă vrei să slăbești, cel mai indicat este să alegi dieta în funcție de vârsta pe care o ai. Vezi în ce categorii te încadrezi.

În felul acesta, vei evita stocarea grăsimilor. Consistenţa meselor în crononutriție Crononutriţia funcţionează pe vechiul principiu: dimineaţa mănâncă ca un rege, la prânz ca un prinţ şi seara ca un cerşetor. Micul dejun va fi copios, cumpus din brânză, unt, pâine, orez, proteine ouă, jambon şi fructe.

În timpul somnului corpul nostru a consumat multe calorii pentru a se regenera iar dimineaţa, când ne trezim bateriile sunt descărcate.

Dietă de slăbit în funcție de vârstă – de reținut

Prânzul ajută organismul să rămână în formă restul zilei. E preferabil să existe un sigur fel de mâncare şi acela compus în principal din proteine şi orez, paste, leguminoase uscate sau pâine. Mai puţine grăsimi faţă de micul dejun. Restricţia e valabilă şi pentru glucide şi proteine vegetale. Nu mânca prea mult la masa de prânz.

Ce înseamnă crononutriție?

Gustarea nu trebuie omisă. Te va ajuta să rezişti până la masa de seară, altfel te vei arunca pe orice şi vei mânca şi mult, tocmai seara când tendinţa organismului este de a stoca. Cina să fie uşoară şi să nu îţi pună stomacul la treabă toată noaptea. Dacă nu ţi-e prea foame chiar poţi sări peste această masă.

Atunci când te lupți cu kilogramele in plus ai face orice și ai plati oricat, numai sa găsești acel miracol care sa te facă sa scapi de kilogramele in plus, fără prea mult efort. Înainte de a începe un proces de slăbire este extrem de important sa apelezi la un medic specializat in nutritie, astfel încât procesul sa decurgă lent, sigur, eficient și mai ales sub supraveghere medicala. In ziua de azi, aproape totul se realizează cu ajutorul tehnologiei. Ai la îndemâna aplicații de monitorizare a meselor și a numărului de calorii, ceasuri inteligente care te ajuta sa îți numeri pașii, numărul de calorii consumate etc.

Ca alimente sunt indicate: peştele sau carnea slabă şi legumele. Evită glucidele concentrate, grăsimile şi făinoasele. Alimente interzise în crononutriție: nu există, doar recomandarea de a consuma grupa sau grupele de alimente recomandate momentului zilei.

slăbește și te răzbune

Excepţii în crononutriție. De două ori pe săptămână poţi trişa la o masa, la care poţi mânca ce doreşti, nu neapărat ce trebuie. Dar să nu fie două zile consecutive. Citeşte şi:.

slăbește și te răzbune