Stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate. 1. Cum să setați obiective folosind SMART


stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate cum să-l faci să slăbească

Send email Toată lumea își stabilește obiectivele, indiferent dacă sunt o fată de opt ani care decide voi fi un astronaut sau cineva aflat la marginea unei crize la mijlocul vieții care dorește să piardă în greutate sau să obțină un tatuaj.

Lucrul este că oamenii nu reușesc să atingă măcar câteva dintre obiectivele din viață pe care le-au stabilit pentru ei înșiși. Mulți oameni nu reușesc să ajungă la maximum.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate | cocarde-nunta.ro

Este un lucru să spui că vrei să înveți să zbori, dar altul să-și petreacă ani și mii de dolari să devină pilot sau să încerce să-l convingă pe un doctor să altoce aripi chirurgicale pe brațele tale. Imagine sursă: Envato Elements Cu goluri greșite, te-ai pregătit pentru eșec din prima zi. Dacă obiectivul tău este prea greu, incomparabil sau pur și simplu atât de vag încât nu are sens, nu vei ajunge vreodată la el.

Cea mai simplă remediere este aceea de a stabili obiectivele potrivite.

Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători

Pentru a stabili obiective profesionale și personale care sunt realizabile și accesibile. S-ar putea să trebuiască să setați multe goluri mici pentru a bifa unul mare, dar cel puțin aveți o anumită speranță de a ajunge acolo.

stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate venus viva pierdere de grăsime

Să ne uităm la fel. De ce sunt importante obiectivele?

Ce este o pierdere sănătoasă în greutate?

Chiar dacă nu vă așezați la sfârșitul fiecărui an pentru a face o revizuire anuală, probabil că aveți câteva lucruri pe care doriți să le realizați în capul dumneavoastră.

Este mult mai bine să luați o abordare conștientă, proactivă pentru stabilirea obiectivelor la locul de muncă și acasă. În acest fel veți beneficia de multe beneficii. Iată câteva dintre avantajele stabilirii obiectivelor profesionale și personale: ei vă oferă direcția și vă ajută să luați decizii. Dacă obiectivul dvs. Mai puțin, dacă încercați să pierdeți greutatea și alegerea este McDonalds sau o salată de casă, o conștientizare a obiectivelor dvs.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Chiar și în situații de tip deschis, având o idee fermă cu privire la ceea ce doriți să realizați cu viața dvs. Ele vă oferă o modalitate de a urmări progresul. Dacă vă doriți să scăpați în greutate, puteți să vă uitați înapoi și să vedeți că în luna ianuarie ați început să pierdeți patru kilograme și ați reușit, ați făcut din nou în februarie, iar acum este martie și sunteți pe o jumătate de piatră.

Prin stabilirea rutei spre ceea ce doriți să realizați, puteți vedea cât de departe ați venit de-a lungul ei. Progresul dvs. De fiecare stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate când reușiți să atingeți un obiectiv, veți fi motivați să continuați; pentru a împinge mai greu și pentru a atinge alte scădere în greutate a buzelor lepace. Când sunteți plictisit sau sigur de ceea ce trebuie să faceți în continuare, puteți, de asemenea, să vă vizualizați așezat în acel cabină de pilotaj care intră în teren.

Tot ce am spus, totuși, este valabil numai pentru obiectivele bune.

16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Stabiliți-vă obiectivele greșite în viață și tot ce va trebui să priviți înapoi este un șir de eșecuri demotivatoare. Deci, ceea ce face un obiectiv bun? Asta înseamnă că este Specific, măsurabil, realizabil, relevant, și Time-Constrâns. Să le discutăm unul câte unul.

Un obiectiv bun este: Specific. Este clar și ușor de definit.

stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate scădere în greutate cu jadelle

Vreți ca obiectivele dvs. Este ușor să stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate succesul sau eșecul.

  • Greutățile ard grăsimile
  • Ce este o pierdere sănătoasă în greutate? | Construct Expo-Antreprenor
  • Cum să ai putere de voință pentru a pierde în greutate

Vreți să pierdeți o uncie sau zece pietre? Ambele tehnic pierde in greutate. Cu cât este mai simplu să măsurați, cu atât este mai ușor să urmăriți progresul.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Sunt un tip irlandez de cinci metri, zece, douăzeci și opt de ani. Nu joc în sezonul viitor al NFL indiferent de ce fac. Obiectivele pe care le-ați stabilit acum ar trebui să fie realizabile pentru dvs. Pe măsură ce creșteți ca persoană, puteți stabili obiective care vă vor duce mai departe.

Cum puteți seta (+ atingeți) obiectivele personale în viață și muncă

Nu încercați să pierdeți zece kilograme în două săptămâni și să mergeți la patru lire într-o lună. Dacă doriți să fiți pilot, trebuie să obțineți cel puțin un B în examenele de matematică așa că, acum, obiectivul dvs.

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide. Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate

Dacă doriți să obțineți o promoție în următorul an sau doi, acum nu este momentul să încercați să urcați toate cele șapte Summit-uri. Nu este o vagă, într-o zi deschisă. Pe de altă parte, dacă obiectivul tău este să câștigi două kilograme până joi, atunci acțiunile tale de astăzi vor determina dacă vei reuși sau nu.

Dacă săriți în sala de sport acum, nu veți ajunge la ea. Cu toate că toate obiectivele dvs.

WhatsApp Este normal pentru oricine încearcă să piardă în greutate să vrea să-l piardă foarte repede. Dar oamenii care pierd în greutate treptat și în mod constant aproximativ 1 la 2 lire sterline pe săptămână sunt mai de succes la menținerea în greutate off. Este vorba despre un stil de viață în curs de desfășurare care include schimbări pe termen lung în consumul zilnic și obiceiurile de exercițiu. Odată ce ați atins o greutate sănătoasă, se bazează pe consumul sănătos și activitatea fizică pentru a vă ajuta să păstrați greutatea pe termen lung. Pierderea în greutate nu este ușor, și este nevoie de angajament.

Fii atent dar nu prea atent la obiectivele rezultatelor Există un alt concept important pe care trebuie să-l înțelegeți despre setarea obiectivului: diferența dintre Rezultat și Proces obiectivele și capcana celor dintâi.

Un Scopul final este un obiectiv în care există un rezultat definit. Este ceva de genul "scrie pentru New Yorker în acest an "sau" au În timp ce aceste exemple de obiective personale, la prima vedere, arată ca niște obiective SMART destul de puternice, sunt la mila multor factori externi. Să examinăm mai îndeaproape aceste exemple de obiective personale.

  1. 10 kilograme pierdere de grăsime înainte și după
  2. Arzător de grăsime terminator
  3. Realist oportun Când nu aveți un anumit scop, este dificil să continuați să faceți exerciții și să urmăriți progresul dvs.

Mi-ar plăcea să scriu pentru New Yorker, dar de fapt am prea puțin de spus dacă pot să o fac sau nu. Acestea sunt puse în mișcare de mii de scriitori în fiecare lună, mulți dintre ei foarte buni.

  • Modalități de a arde grăsimea înapoi
  • 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -
  • Cel mai sigur mod de a pierde in greutate peste 50 de ani

Având un pitch acceptat este la fel de mult de noroc și de timp ca este vorba despre a fi un scriitor excepțional. S-ar putea să fiu cel mai bun scriitor din grup și să fac totul bine, dar dacă nu caută o bucată incredibilă de interes uman pe broaște mici de copaci africani pentru problema lor dedicată rozătoarelor din centrul orașului Chicago atunci altcineva fi selectat.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate

A Scopul procesului se concentrează asupra a ceea ce trebuie făcut pentru a obține eventual un rezultat dorit. Poate că nu vor piesa mea de copac, dar ar putea să-mi placă articolul meu despre nisip de nisip sau fotografia mea ester photo.

Un sentiment puternic de sine și o dorință puternică vă pot ajuta să vă mențineți pe cale. Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele și să rămâneți pe cale, lucrați la crearea, găsirea și listarea motivatorilor dvs. Apoi începeți pe un plan de pierdere în greutate, astfel încât să vă puteți întâlni și să vă mențineți la greutatea dorită. Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate Evitați forțele externe sau alte dorințe de pierdere în greutate.

Mai degrabă decât scopul meu de a scrie The New Yorker, devine "a face idei de zece articole la The New Yorker anul acesta". Nu numai că este SMART, dar este, de asemenea, în întregime sub controlul meu și fiecare pas va ajunge de fapt să mă apropii mai mult de scris The New Yorker.

O să-mi maximizez șansele de a avea noroc sau de a lovi pe zeitgeist și de a se dezvolta cu fiecare pitch.

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

A zecea mea piesă va fi cu siguranță mai bună decât prima mea. Stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate lucru nu este de a vă avertiza complet de obiectivele de rezultat în întregime. Este doar pentru a vă face conștienți de pericolul de a crea obiective care se bazează în întregime pe alte persoane.