Barele sănătoase pentru a slăbi. Related Content


barele sănătoase pentru a slăbi

Contează gustul sau căutați o barele sănătoase pentru a slăbi sănătoasă și cu o valoare proteică echilibrată? Trebuie să luați în calcul și aceste decizii atunci când vă alegeți batonul proteic. Pe ambalajul anumitor batoane se menționează că sunt proteice, dar adevărul este că ele conțin o proporție mai mare de carbohidrați decât de proteine.

  1. Google Plus Este expertă în alimentaţie sănătoasă şi în diete de detoxifiere, ţine toate posturile, ştie să facă o mulţime de preparate raw vegane, cu toate acestea, acul cântarului nu o mulţumea deloc pe Ioana Ginghină.
  2. Recent, multe baruri pentru dietă au apărut la vânzare.
  3. Dacă doriți să pierdeți cinci kilograme reale până în weekendul următor, ascultă: Pierderea rapidă a greutății este aproape întotdeauna nesănătoasă.
  4. Varsta de 47 de ani pierde in greutate
  5. Pierde în greutate de grăsime corporală
  6. Fapte sănătoase pentru snack bar Nutriție

Dacă urmați aceste 5 sfaturi, nu veți mai avea probleme să deosebiți mod corect de a arde grăsime baton proteic de calitate față de unul care are doar un ambalaj frumos.

Carbohidrații nu sunt primul ingredient de pe eticheta nutrițională Aceastăregulă pare a fi destul de obișnuită, dar să știți că există pe piață multe batoane proteice care conțin o proporție similară de zahăr ca și batoanele clasice de ciocolată.

Acest lucru se întâmplă în barele sănătoase pentru a slăbi datorităgustului, deoarece cu cât batonul conține mai mult zahăr, cu atât este mai gustos. Aici greșesc oamenii, pentru că atunci când aleg un baton, ei nu verifică cantitatea de zahăr de pe ambalajul produsului, deoarece îi interesează doar proporția de proteine și calorii.

Cu toate acestea, acest lucru este foarte înșelător, deoarece carbohidrații pot fi pe primul loc pe lista de ingrediente a unui baton proteic, în ciuda conținutului ridicat de proteine. De obicei,carbohidrații sunt mascați sub diferite denumiri,precumdextroză, fructoză, sirop de orez, melasă, miere sau nectar de agave,etc.

barele sănătoase pentru a slăbi

Dacă căutați un supliment proteic, atuncibatonul trebuie să conțină în primul rând proteine, fructe sau legume ori altă sursă sănătoasă de grăsimi sub formă de nuci.

Practic, la finalul zilei, toțicarbohidrații consumați indiferent din ce sursă provin ajung în sânge sub formă de zahăr.

barele sănătoase pentru a slăbi

Acesta este consumat de mușchi și ficat sause depune ca și grăsime, dacă corpul nu îl consumă ca și sursă de energie. Prin urmare, verificați întotdeauna gramajul total al carbohidraților dintr-o porție. De exemplu,în imaginea de mai sus este eticheta nutrițională a unui produscare conține până la40 de grame carbohidrați, iar primul ingredientde pe eticheta produsului și cel mai mult reprezentateste siropul de orez.

Ingredientele de pe eticheta produsului sunt menționate treptatși încep cu ingredientul cu cel mai mare conținutpână la ingredientul cu cel mai scăzut conținut. Raportul dintre carbohidrați și proteine Vă recomandămsă evitați batoanele proteice care conțin de două ori mai mulți carbohidrațicomparativ cu raportul de proteine. În imaginea de mai sus aveți 40 g de carbohidrați versus 10 g proteine într-un raport de Pe baza acestui raport ne putem da seamacă batonul proteic din barele sănătoase pentru a slăbi de mai sus conține mai multe zaharuridecât suplimentul proteic.

Dacă batonulconține mai mult de 10 grame de carbohidrați, aveți grijăca acestea să provină din fructe sau din alte surse naturale. Consumul de carbohidrați după antrenamentpoate fi o sursă eficientă de energie pentru organism.

Știrile digera

Aceste substanțe au un gust mult mai dulce decât zahăr, în schimb mențin numărul scăzut de carbohidrați totali pe ambalajul produsului. Prin urmare, anumite batoane proteice care nu au adaos de zahăr conțin îndulcitori artificiali, precum: acesulfam potasiu, aspartam, sucraloză, manitol, sorbitol, maltitol. Acești compuși nu sunt atât de dulci, dar conțin mai puține calorii în comparație cu zahărul.

Multe bare de muesli conțin o mulțime de carbohidrați care, dacă nu sunt folosiți în combinație cu activitatea fizică, ar putea promova creșterea în greutate. Atunci când mâncăm carbohidrați precum pâine, cereale, fructe, anumite tipuri de legume și anumite tipuri de legume amidonice, glucoza este eliberată în fluxul sanguin provocând creșterea nivelului glicemiei. Ca răspuns la această creștere, pancreasul eliberează insulină pentru a scădea cantitatea de glucoză din sânge și a facilita transportul glucozei din fluxul sanguin în ficat și mușchi. O dietă bogată în carbohidrați, în special zaharuri sau carbohidrați cu un indice glicemic ridicat, face ca celulele să fie mai puțin sensibile la insulină, de aceea glucoza este depozitată ca grăsime în celulele grase, generând creștere în greutate. Barele mărcii Me Diet despre care vreau să vă vorbesc, de această dată le recomand nu ca gustarea să spargă foamea după-amiază, ci mai ales ca o gustare pre-antrenament, atunci când aveți nevoie de o doză suplimentară de energie imediat gata de utilizare.

Datorită acestui lucru, au devenit un înlocuitor atractiv de zahăr. În ultima perioadă, îndulcitorii artificiali sunt foarte des folosiți ca înlocuitor de zahăr în diferite produse alimentare sau suplimente nutritive și în general nu creează probleme oamenilor.

Cum a slăbit Ioana Ginghină 10 kg în 6 săptămâni

Evident că este mult mai bine dacă batonul vostru proteic este îndulcit cu un îndulcitor natural, ca de exemplu cu stevia sau zahăr de mesteacăn, cum ar fi eritritolul sau xilitolul. Conțin cel puțin 10 grame de proteine într-o porție Dacă ați decis să consumați batoane proteice pentru a vă suplimenta necesarul de proteine, atunci aveți nevoie de un produs cu minim 10 grame de proteine într-o porție, ideal chiar și mai mult.

barele sănătoase pentru a slăbi

Dar atenție, barele sănătoase pentru a slăbi batonul barele sănătoase pentru a slăbi mai puțin de 10 grame de proteine la o porție, nu înseamnă că este o gustare nepotrivită. Dimpotrivă, batoanele cu o doză mai ridicată de grăsimi sănătoase și o proporție mai mică de proteine vă oferă o doză de energie pentru începutul zilei sau pot fi servite și ca o gustare la micul dejun.

Proteina din zer, cazeina, proteina din ou sau mazăresunt cele mai de calitate tipuri de proteine care se folosesc pentru producția batoanelor proteice. Ar trebui să conțină mai puțin de de calorii Un baton proteic bun poate fi consumat ca un supliment și prin urmare, este un produs care lejer poate înlocui una din mesele principale.

Bar cu muesli cu putine calorii

De asemenea, vă poate oferi substanțe nutritive importante precum, proteine sau fibre. Și până la urmă, nici nu puteți elimina total caloriile din dieta voastră zilnică.

barele sănătoase pentru a slăbi

De exemplu, dacă batonul are de calorii și doar 6 grame de proteine, este mult mai puțină proteină decât vă poate oferi un ou fiert, care conține 7 grame de proteine și în plus are doar 80 de calorii. Dacă nu aveți grijă barele sănătoase pentru a slăbi consumați batoane proteice care nu sunt bine echilibrate din punct de vedere al ingredientelor, atunci faceți organismului vostru mai mult rău decât bine.

Aceste batoane sunt binevenite atunci când nu puteți avea asupra voastră acel ou fiert.

Snack Bar Nutrition Facts

Putem spune că ele reprezintă o gustare proteică excelentă atunci când plecați la drum, în timpul zilelor pline de la locul de muncă sau pur și simplu atunci când nu aveți chef să gătiți.

Conțin grăsimi sănătoase și mai puțin de 3 g de grăsimi saturate Pe lângă numărarea caloriilor este binesă vă concentrați și asupra grăsimilor.

barele sănătoase pentru a slăbi

Așadar, dacăbatonul are puțini carbohidrați, acesta poate să conțină mai multe grăsimisau o serie de îndulcitori artificiali. Grăsimile mai sănătoase sunt cele din uleiul de cocos, uleiul de alune, untul de arahide sau uleiul din semințe de chia. Grăsimile nesaturate care se găsesc în nuci, semințe, ulei de măsline sau în pește sunt binevenite, deoarece conform studiilor, acestealuptă împotriva grăsimii de pe abdomen.

3 Rețete Sănătoase de Prânz/Cină pentru Slăbit

Conțin cel puțin 3 grame de fibre Proteinele, grăsimile și carbohidrații în combinație cu fibrele din fructe sau fulgitrec printr-un proces de digestie mai lung decât zaharurile simple.

Datorită acestui fapt, organismul nu resimte senzația de foame pentru o perioadă mai îndelungată. De asemenea, fibrele susțin sistemul digestiv, reduc colesterolul și ajută la reglarea greutății.